Wednesday, March 2, 2011

2 Years Past : 2 Tahun Tanpa Rehat



Majlis Anugerah Tangan Emas Perdana Menteri 2009
Pingat Emas (Bidang Teknologi Rekabentuk Grafik)

Pertandingan Inovasi MARA Se-Malaysia 2009
Anugerah Emas Ketegori 'Reverse Engineering'

Pertandingan Rekacipta & Inovasi Malaysia Innovatif 2010 Zon Utara
Anugerah Emas Ketegori 'Pereka Muda'

8th ASEAN Skills Competition 2010, Bangkok, Thailand
494 Point, 4 point lagi nk 'World Standard' Bidang Graphic Design
(Tapi sangat puas hati sebab dapat bersaing dengan negara lain)

Kejayaan nie bukan atas usaha aku sorang ye, tanpa kawan-kawan aku takkan dpt semua tu. So kawan-kawan juga memainkan peranan penting dalam kejayaan seseorang itu. Thanks kerana bagi aku moral support yang mmg best lahhhh. Tak lupa jugak adik-beradik aku & abang-abang ipar aku yang menyokong aku dari belakang. Dan lagi satu aku nak bagi tau, 'SIFU' aku yang selame nie mendidik aku dari segi pelajaran & sikap iaitu En. Mulyadi & Pn. Maz (gambar no.2 dari atas) yang serba boleh. Diorang memang best, banyak ilmu aku korek dari diorang.hehehe. Terima kasihh Cik & Puann. Ape yang aku harapkan selepas nie adelah kejayaan aku nie berterusan hingga ke liang lahat (cehhhhhhh).AMIN!!

Credit to : En Adi & Pn Maz, Fettry, Ubai, & Fazley


No comments:

Post a Comment